ولایت عشق

عکس - اجتماعی - سیاسی - ولایت - هنر و ادبیات - دفاع مقدس - وبلاگ

ولایت عشق

عکس - اجتماعی - سیاسی - ولایت - هنر و ادبیات - دفاع مقدس - وبلاگ

خاخام صهیونیست در داخل سرزمین های اشغالی مسلمان شد

المنار لبنان گزارش داد که خاخام یوسف کوهین از مبلغان رژیم غاصب صهیونیستی که از اعضای حزب تندرو «شاس» و ساکن سرزمین های اشغالی بود، به اسلام گرویده است.

 

کوهین که یک اسرائیلی آمریکایی‌الاصل است، طی مدت دو سال ارتباط اینترنتی با یک روحانی مسلمان کویتی با اسلام آشنا شد و سپس با یکی از روحانیون مسلمان در بیت‌المقدس تماس برقرار کرد.

 

وی سپس قرآن را به زبان انگلیسی فراگذفت و مدتی بعد به صورت رسمی اعلام کرد که به همراه تمام اعضای خانواده‌اش مسلمان شده است.

 

یوسف کوهین که نام «یوسف محمد» را انتخاب کرده است و 36 سال دارد، پس از مسلمان شدن، با مشکلات فراوانی از سوی رژیم صهیونیستی مواجه شده است.

 

اعلام رسمی مسلمان شدن او در محافل یهودیان و به ویژه در حزب تندرو «شاس» طوفان بزرگی ایجاد کرده است، به گونه‌ای که یکی از اعضای این حزب اعلام کرده که یوسف کوهین اقدامی دیوانه‌وار انجام داده است و باید او را به تیمارستان منتقل کرد.

 

اسلام آوردن این خاخام صهیونیست با توهین، مسخره‌ کردن و ترس اسرائیلی‌ها از ورود دیگران به اسلام مواجه شد که البته در این حد باقی نماند و حتی پدر و مادر کوهین که اسلام نیاورده اند، تحت فشار صهیونیست ها قرار دارند.

 

خاخام صهیونیست مسلمان شده اکنون در جمعیت خیریه اسلامی در بیت‌المقدس کار می‌کند و در عین حال برخی از مسلمانان به او مشکوک هستند.

 

پیش از این یک روزنامۀ صهیونیستی اعتراف کرده بود که سالانه 20 یهودی به اسلام روی می آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد