ولایت عشق

عکس - اجتماعی - سیاسی - ولایت - هنر و ادبیات - دفاع مقدس - وبلاگ

ولایت عشق

عکس - اجتماعی - سیاسی - ولایت - هنر و ادبیات - دفاع مقدس - وبلاگ

یک یادداشت منافقانه از مزدوران سایت «کلمه»

ارگان رسانه ای شبکه فتنه و نفاق مدعی احترام به شهید صیاد شیرازی شد و نوشت: شهدا، سرمایه های جامعه و محور همبستگی و غرور ملی هستند.

پایگاه اینترنتی کلمه که به کمک عناصر فراری مقیم پاریس و بروکسل به روزرسانی می شود، به بهانه پنج هزارمین روز ترور شهید صیاد شیرازی نوشت: یکی از معدود بخش هایی که سرمایه های انسانی اش با همه کج سلیقگی های حکومتی نزد جامعه محترم مانده، ایثارگران و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی هستند؛ و از جمله این سرمایه های ماندگار، شهید صیاد شیرازی است؛ امیر شجاع ارتش که پس از سال ها رشادت در جبهه های دفاع از میهن، جانش را در کینه توزی خائن ترین جریان تروریستی ایرانی و همسنگران دشمن متجاوز، یعنی فرقه رجوی از دست داد و به خیل شریف شهدای سرفرازمان پیوست...

کلمه در عین حال می افزاید: یکی از رویه های تلخ جاری در کشورمان، از دست دادن بی جایگزین سرمایه های اجتماعی است. اتفاقی که دوره ای با زبانی دیگر به عنوان «نخبه کشی» در جامعه ایران مطرح شد و هنوز هم به کار می رود. این در حالی است که جوامع توسعه یافته اصرار زیادی در حفظ سرمایه های خود به عنوان لنگرگاه های جامعه و محورهای تفاهم و همبستگی ملی دارند. برای اثبات ادعای بی توجهی به سرمایه های اجتماعی، مروری براسامی پرافتخاری که در زندان های کشورمان به عنوان زندانی سیاسی در اسارت اند، به تنهایی گویاست. همین طور بلایی که پیشتر در تبلیغات رسمی بر سر بزرگانی چون دکتر محمد مصدق، مهندس مهدی بازرگان، دکتر یدالله سحابی، آیت الله منتظری، و امثالهم آورده شد و موج آن سرمایه سوزی ها به دیگر بزرگان هم رسید.

این سایت اینترنتی در ادامه می نویسد: از جمله صحنه های زیبای بلوغ اجتماعی در زمان تبلیغات انتخاباتی سال 88 بود که هواداران میرحسین که عمدتاً از جوان ها بودند، شعار «بسیجی واقعی، همت بود و باکری» را سر دادند که گویای اوج درک و شعور سیاسی آنها بود. این جامعه نشان داده که فارغ از حب و بغض هایی که حاکمان درصدد تحمیل آنها به جامعه هستند، توان تشخیص اصولی از ارزش های واقعی و سرمایه هایش را دارد و در این بین شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی جایگاهی کم نظیر دارد و به عنوان سرمایه ای اجتماعی، بر سر و چشم همه علاقمندان به میهن قرار دارد.

درباره این نوشته مالامال از فریبکاری باید یادآوری کرد؛ 1- شهید صیاد شیرازی توسط گروهکی به شهادت رسید که در فتنه سبز دوشادوش فتنه گران در آشوب های خیابانی نقش آفرینی می کردند و سرکرده آنها -مریم رجوی- مدعی بود سازمان متبوع وی با جریان ساختارشکن در تقاطع جنبش سبز به هم رسیده اند 2- جریان فتنه گری که دوبار در سال های 78 و 88 دست به آشوب خیابانی زد در تکاپوی رسانه ای مداوم خود نه تنها شهدا و شهادت را سرمایه جامعه و محور همبستگی و غرور ملی معرفی نمی کرد بلکه با تعابیری اهانت آمیز (به استناد آراء آشفته امثال فروید) درباره شهید و شهادت قضاوت می کرد و در بستر اغتشاش و آشوب نیز هر چند مجال بروز پیدا کرد «شعار توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد» را علیه خاستگاه اصلی شهدا و فرهنگ شهادت سر داد. 3- شهید صیاد شیرازی ارادتمند و مطیع پاکباخته حضرت امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه ای بود و جان گرامی او آماج انتقام دشمنان ولایت فقیه (مهره های مفلوک آمریکا و اسرائیل) شد. آیا فتنه گران که به نیابت از سرویس های جاسوسی بیگانه مشغول ایجاد آشوب بودند، جز با ولایت فقیه و امام و رهبری سر دشمنی داشتند؟ و آیا آنها دشمن باورهایی جز باورهای سپهبد شهید صیاد شیرازی بودند؟ یعنی رجب مزروعی و اردشیر امیرارجمند و ده ها منافق فراری مانند آنها به هنگام کاسه لیسی آمریکا و انگلیس، راه شهیدانی چون صیاد شیرازی، همت و باکری را دنبال می کنند؟ آن وقت تکلیف خط کشیدن روی نام اسلام در شعار «جمهوری اسلامی» و یقه چاک کردن برای رژیم صهیونیستی با شعار «نه غزه نه لبنان» جسارت به ساحت سیدالشهدا(ع) چه می شود؟ 4- آیا بازرگان و منتظری در معارضه با جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هم مسیر شهدای والامقام بودند؟ 5- شهید همت می گفت ما شاخ آمریکا را می شکنیم، آیا فتنه گرانی که علی الدوام بر طبل تسلیم مقابل آمریکا کوبیده اند، کمترین نسبتی با آن شهید و همرزمان وی دارند؟!

درباره مشی منافقانه و نوکرمآبانه گردانندگان سایت کلمه یادآور می شود که کیهان در خبر ویژه روز سه شنبه به تلاش این سایت برای جاانداختن دروغ «مذاکره با آمریکا» و القای ضعف ایران در مواجهه با استکبار پرداخته بود. پس از افشاگری کیهان، گردانندگان سایت کلمه از موضع انفعال به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه آماده مذاکره هستند استناد کردند. با این حال جریان نفاق دست اندرکار پایگاه اینترنتی کلمه به دلایل کاملاً روشن، اظهارات وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان مبنی بر اینکه «مذاکره در فشار تهدید و فشار و اتهام هیچ توجیهی ندارد و جمهوری اسلامی ایران هرگز غنی سازی 20 درصد را متوقف نمی کند» را سانسور کردند، حال آن که یک رسانه بی غرض و مرض طبیعتاً در کنار انتشار اوهام و خیالات خود، اخبار حقیقی و مواضع روشن را ولو ناقض دروغ هایش باشد منتشر می کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
جعفری پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 15:20

خدایا در روز قیامت با ما آن گونه حساب کن که قوه قضائیه با مهدی و فائزه کرد!

شاپرک شاد یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 22:05 http://www.shaparakshad.blogfa.com/

اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد