ولایت عشق

عکس - اجتماعی - سیاسی - ولایت - هنر و ادبیات - دفاع مقدس - وبلاگ

ولایت عشق

عکس - اجتماعی - سیاسی - ولایت - هنر و ادبیات - دفاع مقدس - وبلاگ

رتبه اول کنکور خود را سرباز امام خامنه ای می داند

فاطمه فتاحی نفر اول کنکور 1391 در گروه علوم انسانی

فاطمه فتاحی نفر اول کنکور امسال در گروه علوم انسانی گفت: «تمام تلاش من برای کسب رتبه برتر در کنکور به این دلیل بود تا بتوانم در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام مثبتی جهت پیشرفت علمی کشور بردارم.»

وی کسب این رتبه را به امام خامنه ای تقدیم کرد و با تأکید ابراز داشت: «تمام هدف من سربازی برای رهبر انقلاب است و این هدف باعث شد که هیچ گاه انگیزه‌ام را از دست ندهم.»

فاطمه فتاحی متولد 1373 است و می خواهد در دانشگاه تهران و در رشته روان شناسی به تحصیل بپردازد.

نظرات 2 + ارسال نظر
پرنیان شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 16:55 http://red9998.blogfa.com/

سلام
مرسی سر زدین...

سلام
بنده وظیفه دارم از لینک بک جانبه شما تشکر کنم.

رعنا شنبه 27 آبان 1391 ساعت 19:52 http://alimola.blagfa.com

ببخشید،پیام با مضمون(من شما رو لینک کردم )مربوط به من بود که آدرس رو اشتاهی کپی کرده بودم با عرض شرمندگی بسیار.(اون وبلاگ من نیست)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد